Monday, January 5, 2009

ED's here!!!!!!!

Hi kawan2..

Ed di sini~ huhuhu..
Guys..just nak beritahu yang aku ada di Malaysia (pd sesiapa yg tak tahu la, and Amirul jgn jealous ye! LOLz) And aku di Malaysia dari 2hb December sampai lah 23 April 2009 nanti..
I knoww...cuti sangat la panjang~ and itu pun aku ada buat cuti sendiri satu mggu huhu!
Abng aku nak kawin lah katakan~.. Oh yea, pada sesiapa yg nak contact aku..Ni perhatian ye, baca betul2..aku dah x guna number aku yg dulu tu..yang 017241xxxx tau! Number itu telah pun dijual kepada orang lain sebab aku dah tak guna lama..kesian tuan punya number tu, sebab ramai dah bertanyakan pasal Ed pada dia haha..Pengguna number tu namanya Dhani! lol orang Indonesia maybe..Jadi stop lah mengganggu dia, x bersalah dia tu uhuhu~ kalau u guys nak number phone aku..sila lah ym,msn,skype,myspace, friendster, facebook, or tagged aku..haha banyak sungguh..nanti aku kasi la number aku..tak leh reveal di sini, BAHAYAz..and yea, aku baru dapat number contact Hafiz Kamar..pada sesiapa yg teringin nk contact kawan lama kita tu balik..korang leh minta aku juga..So yea, take care guys and enjoy dgn sem anda semua :) Dapatkan dekan! InsyaAllah..byezzz love you Cekalistik!!!!! <3

2 comments:

  1. letak la gambar lain...gmbe bendere wt pe...gmbr kels la...

    ReplyDelete
  2. Huhu..tiba2 gambar telah berubah menjadi gambar kelas! Terima kasih kepada sesiapa yg mengubahnya..ni siapa di sana ye?

    ReplyDelete